Wymiana zwroty i reklamacje.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku 'O prawach konsumenta" klient będący osobą fizyczną, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) korzystając z formularza ,"Formularz odstąpienia od umowy" na naszej stronie tutaj

1. Wymiana towaru.
Istnieje możliwość zamiany zamówionego nieużywanego towaru na inny lub nieznacznego obniżenia ceny w przypadku stwierdzenia drobnych niedogodności. W tym celu należy skontaktować się z naszym konsultantem telefonicznie pod nr telefonu 41 344 10 61 (opłata wg stawek operatora TP. SA) lub za pośrednictwem poczty e-mail jubiler.skorpion@op.pl

2. Zwrot i wymiana pełnowartościowego towaru jest możliwa, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, posiada załączony dowód zakupy (paragon lub faktura) jest wolny od zapachów, posiada oryginalne metki i jest w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. Przesyłki takie należy odsyłać w bezpiecznych opakowaniach. Odesłanie towaru w opakowaniu powodującym deformację lub zniszczenie podczas transportu spowoduje, że reklamacje nie będą uwzględniane.

3.Wysyłka:
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
Koszty pakowania i przesyłki do 1 kg:

- 12.00 zł - przesyłka priorytetowa
- po złożeniu zamówienia sam dokonasz przelewu przez internet w banku lub na poczcie

-19.00zł- przesyłka za pobraniem
- zapłacisz gotówką przewoźnikowi w chwili odbioru towaru

Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty.
Czas dostawy dla Poczty Polskiej wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze.

4.Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Koszty reklamacyjne - wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
Pieniądze za towar zwrócony zostaną przelane na konto wskazane przez klienta niezwłocznie, po otrzymaniu towaru.

5.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

6.Reklamacje wysyłamy na adres:
F.P.H.U. "SKORPION"
Tumlin Dąbrówka 69
26-050 Zagnańsk k/Kielc

Towary dostępne w sklepie internetowym www.jubilerskorpion.pl są objęte gwarancją producenta reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
Przesyłki należy odesłać w opakowaniach jak opisane powyżej z opisem wady (formularz) i dokumentem zakupu na adres F.P.H.U. "SKORPION", Tumlin Dąbrówka 69, 26-050 Zagnańsk k/Kielc.
Reklamowany towar jest wymieniany na wolny od wad, lub pieniądze są zwracane na nr konta z którego wpłynęły lub na wskazany przez kupującego.

modal content
^
Strona wykorzystuje pliki cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia w Twojej przeglądarce.